HPNews.pl » Filmy » Harry Potter i Insygnia Śmierci » Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
|
OGŁOSZENIE
OGŁOSZENIEPierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Pisaliśmy niedawno o ostatnich doniesieniach, jakoby pierwsza część 7 tomu miała się zakończyć tuż po powrocie Rona do Hermiony. Piootreg specjalnie dla Was przetłumaczył frargment wypowiedzi kierownika produkcji o podzieleniu filmu. Całość znajdziecie pod więcej. Tutaj zaś są scany z artykułu z Movie Magic.
Piootreg. Dziękujemy za info! Nie mamy jeszcze scenariusza, więc tak naprawdę nie wiele wiemy. Słyszałem jednak propozycje, by pierwsza cześć IŚ miała się skończyć wraz z powrotem Rona [przyp. co za tym idzie zaraz po znalezieniu miecza Godryka Gryffindora]. Jego ponowne zjawienie się jest bardzo emocjonalne. Podejrzewam, że zapewniłoby to satysfakcjonujący koniec. Nie wiem, co na to Steve Kloves, autor scenariusza, ale będę cierpliwie czekał na efekty jego pracy.
Źródło: veritaserum.com
Wiadomość nadesłał(a): piootreg. Dziękujemy za info! Autor: GGgrzesiek | 2008-07-09 23:32:32
Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona? Autor: Lina dnia 10-07-2008 o godz. 08:38:49 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | Ale jaja, wygląda na to, ze pierwsza część będzie miała pół godziny, a druga, ze trzy, no tak, zapewniają sobie choć jedną nagrodę: za najdziwniejsze podzielenie filmu. |
- Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Lina 10-07-2008 o godz. 08:40:14 A tak swoją drogą, to zastanawia mnie, czy oni przeczytali ksiązkę, czy po prostu otwożyli ją w środku? - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Tom_Evans 10-07-2008 o godz. 11:58:23 Zgadzam się. A może rzucili książkę na podłogę i strona, na którą upadła była momentem kulminacyjnym (w ich oczywiście mniemaniu). Po prostu ŻAL! Ciekawe, co na to Rowling. - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Lina 10-07-2008 o godz. 14:36:03 Niestety Rowling jest, w tym wpadku ZBYT wyrozumiała. - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Tom_Evans 10-07-2008 o godz. 15:11:46 W przypadku filmu V mówiła, że rozumie trudność przekształcenia swojej książki na ekranizację i według niej to COŚ było dobrze zaplanowanym i wykonanym przedsięwzięciem. Więc tak, jest zbyt wyrozumiała... - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: gosia44 11-07-2008 o godz. 12:23:57 Tak, myślę, że mogli otworzyć książkę na środku. - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Elomi 11-07-2008 o godz. 15:24:47 No tak, środek książki wypada mniej więcej podczas niszczenia medalionu. A więc to, że otworzyli książkę na środku jest bardzo prawdopodobne. Ale środek książki nie zawsze oznacza środek akcji.
|
|
Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona? Autor: karina dnia 10-07-2008 o godz. 08:49:15 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | Niewiem jak to będzie wyglądało. Ale moim zdaniem muszą tak podzielić ten film aby trwał prawie równo;) Już się nie mogę doczekać;) |
- Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Lina 10-07-2008 o godz. 09:02:39 Obawiam się, ze oni myślą, ze ich normy nie otyczą. - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Tom_Evans 10-07-2008 o godz. 15:12:53 Albo myślą, że to oni ustalają reguły i zdanie innych się nie liczy... - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Neira 10-07-2008 o godz. 18:29:02 Albo myślą że właściwie obojętnie jak to zrobią bo i tak w kinie będą tłumy... - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: gibol1412 10-07-2008 o godz. 18:57:28 Neira utrafiła sedno sprawy;-) - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Lina 10-07-2008 o godz. 20:11:31 Tak, Neira, nic dodać, nic ująć. - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Neira 11-07-2008 o godz. 12:27:06 Ano...ale tak przecież nie powinno być! Weźmy na przykład Władcę Pierścieni...tam mimo że i tak mieli pełne sale, wszystkie części były na poziome...a ostatnia to już w ogóle najlepsza...a tutaj...eh...co jedna to gorsza...:/ smutne to jest... - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: gosia44 11-07-2008 o godz. 12:28:26 Trudno się z tym pogodzić, prawda? - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: gibol1412 11-07-2008 o godz. 14:15:19 Prawda gosiu44:-( Pozdrawiam:-) - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: gosia44 11-07-2008 o godz. 15:00:32 Serdecznie dziękuję.
|
|
Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona? Autor: gibol1412 (gibol1412@wp.pl) dnia 10-07-2008 o godz. 10:41:43 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | Tyle razy pisałem o tym, że więcej przemyśleń nie ma dla mnie sensu. Po co pisać to samo? |
- Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Lina 10-07-2008 o godz. 14:42:58 Właściwie to masz rację. - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Elomi 11-07-2008 o godz. 15:22:02 Ja też już o tym pisałam, kolejne wywody rzeczywiście nie mają sensu. Ale jedno jest pewne: powrót Rona nie jest dobrym zakończeniem i z tym chyba wszyscy, którzy tu komentują, zdecydowanie się zgadzają.
|
|
Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona? Autor: Tom_Evans (tom_evans@o2.pl) dnia 10-07-2008 o godz. 11:55:45 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | Nie, nie i jeszcze raz nie! Co to za zakończenie filmu? Scena kulminacyjna trwająca 5 minut? A wcześniej tylko i wyłącznie rozmowy Harry'ego i Hermiony (trudno to zresztą nazywać rozmowami)? Upadli na głowę. Według mnie wyraźna granica jest po ucieczce z Dworu Malfoy'a i śmierci Zgredka. Pełne napięcia spotkanie ze szmalcownikami, próba ucieczki od śmierciożerców, wizje Harry'ego, śmierć Glizdogona, pomoc Zgredka. Pierwsza część filmu powinna zakończyć się na pogrzebie Zgredka, może trochę później. |
- Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Lina 10-07-2008 o godz. 14:37:33 Właśnie, to taka pierwsza z najpoważniejszych... "bitew" (?). - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: gosia44 11-07-2008 o godz. 12:27:30 A może poprzestawiali te sceny i najpierw Zgredek umiera, a potem wyciąga przyjaciół z dworu Malfoya??? Nawet to by mnie już nie zdziwiło. No a potem wraca Ron...
|
|
Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona? Autor: Neira dnia 10-07-2008 o godz. 12:52:20 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | "zapewniłoby to satysfakcjonujący koniec"...bez komentarza naprawdę... |
- Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Lina 10-07-2008 o godz. 14:39:22 Mnie by ten koniec niezbyt "satysfakcjonował". - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Tom_Evans 10-07-2008 o godz. 15:17:45 Trochę nudnawy, ponury film z 1-minutową sceną kulminacyjną rzeczywiście satysfakcjonuje... - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: gosia44 11-07-2008 o godz. 12:29:33 Zgadzam się z Wami. - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Elomi 11-07-2008 o godz. 15:20:39 Och, tak. Satysfakcjonujący chyba tylko dla tych, którzy ucieszą się z porażki filmu.
|
|
Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona? Autor: szulcik92 dnia 10-07-2008 o godz. 13:03:04 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | Jeżeli podzielą ten film tak jak mówi to będze klapa:) |
- Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Lina 10-07-2008 o godz. 14:40:56 Prawdopodobnie, to TO i tak będzie klapa. - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Tom_Evans 10-07-2008 o godz. 15:08:52 Pierwsza część raczej na pewno okaże się klapą, ale jeśli chodzi o drugą, to liczę na dość dobry film. Mam nadzieję, że się nie przeliczę... - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Lina 10-07-2008 o godz. 20:14:17 Jeśli zrobią dobrze opowieść Księcia, ale naprawdę dobrze, to nie powiem na nich złego słowa.
|
|
- Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Tom_Evans 10-07-2008 o godz. 15:21:27 Chyba już nic nie da się zrobić, decyzja zapadła... Wolałbym jeden długi film z przerwą w trakcie emisji. Ale do podziału już przywykłem i z perspektywy czasu nawet mi się to teraz podoba. Ale czar prysł, kiedy dowiedziałem się o momencie podziału. Mam nadzieję, że to ulegnie zmianie. - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Lina 10-07-2008 o godz. 20:15:15 Ja chcę podział.
|
|
Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona? Autor: Tom_Evans (tom_evans@o2.pl) dnia 10-07-2008 o godz. 15:15:44 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | Tak w ogóle, to żal mi, że muszę krytykować coś, co związane jest z HP. To przecież moja ulubiona seria książkowa. Ale te filmy są naprawdę... Nie użyję tu słowa beznadziejne, bo ciężko mi to przyznać, więc powiem, że są słabe. Szkoda. A przecież mogłoby być dużo lepiej, prawda? |
- Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Lina 10-07-2008 o godz. 20:16:07 Mogłoby być gdyby od początku wzięli DOBREGO reżysera.
|
|
Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona? Autor: Alexis_Black (pawel9401@wp.pl) dnia 10-07-2008 o godz. 17:55:45 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | Moim zdaniem to nie jest dobry pomysł. Zastanówmy się - dlaczego film, który nazywa się "Insygnia Śmierci" miałby zostać podzielony tak, aby w jego pierwszej części o Insygniach Śmierci nie było żadnej mowy? Oczywiście aluzje typu 'trójkątne oko' w kilku miejscach akcji są nawiązaniem do tytułu, ale film nie jest kręcony tylko i wyłącznie dla fanów, którzy przeczytali książkę kilka razy i gdy zobaczą 'oko' skojarzą je od razu z Insygniami.
Gdyby skończyć Icz. na powrocie Rona, w filmie nawet nie padłoby słowo "Insygnia Śmierci". Jak chcą dzielić film w tej okolicy fabuły, niech zrobią to chociaż po odwiedzinach trójki bohaterów u Lovegoode'a.
A co wy myślicie na ten temat? |
- Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Lina 10-07-2008 o godz. 20:18:12 Ja myślę, że oni nie myślą tak logicznie jak Ty, oni po prostu (najprawdopodobniej) otwożyli książkę w środku i postanowili w tym miejscu podzielić. - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: gosia44 11-07-2008 o godz. 12:32:21 Ja myślę to samo. - Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Elomi 11-07-2008 o godz. 15:27:58 Tak, ten moment jest także sensowny, chociaż śmierć Zgredka również.^^
|
|
Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona? Autor: gibol1412 (gibol1412@wp.pl) dnia 10-07-2008 o godz. 19:06:27 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | Ja bym tak się nie ekscytował tym newsem, ponieważ jeszcze nawet szóstego filmu nie skończyli. Narazie to tylko wstępne informacje, spekulacje;-) Albo nawet plotka:-) |
- Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Lina 10-07-2008 o godz. 20:20:44 Tak, ale o 6 to nawet już myśleć nie chcę.
|
|
Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona? Autor: gosia44 dnia 11-07-2008 o godz. 12:35:06 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | Na szczęście nie mają jeszcze scenariusza i może kwestia momentu podziału się zmieni. Raczej trudno byłoby im ciąć scenariusz w jednej czwartej. Chyba, że to ma być serial... |
- Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Elomi 11-07-2008 o godz. 15:28:47 Taak, telenowela xD
|
|
Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona? Autor: ginnyhermiona12 dnia 11-07-2008 o godz. 16:44:58 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | :((((((((((((bez sensu zakonczyc na powrocie rona no!!!!to jest zenujace!dobra to bedzie emocjunojace ale napewno weice osob woli zakonczyc pierwsza czesc na jakim innym momecie!! |
|
|
Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona? Autor: Mileeeenka_1992 dnia 11-07-2008 o godz. 20:05:38 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | Ej ej.. Oni znają się na tym i chyba wiedzą co robią. Oczywiście nie twierdzę, że robią dobrze, ale trochę zaufania.
Poza tym dla mnie w ogóle bezsensu jest podzielenie filmu, ale niech oni robią jak chcą. |
|
|
Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona? Autor: Potterka dnia 12-07-2008 o godz. 11:47:20 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | Scenariusza jeszcze nie ma, więc zmian i różnych doniesień, plotek może być jeszcze pełno. I tak lepiej jak w ten sposób podzielą film, niż gdyby nie zrobili tego w ogóle, ale ja również uważam, że powinni go podzielić w zdecydowanie innym momencie i trochę później niż powrót Rona... |
|
|
Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona? Autor: Kama25 dnia 18-07-2008 o godz. 21:01:00 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | Wow!! Trochę dziwnie to podzielili... Ja w ogóle sądze że to podzielenie jest bez sensu... każdy potteromaniak przesiedziałby kilka godzin w kinie żeby obejrzeć ukochany i upragniony film!! :D:D A tak to podzielą i urwie się w jakimś momencie i trzeba będzie czekać na drugą część, a do tego czasu zapomni się pierwszej. Jestem też ciekawa jak to zrobią na DVD... czy też to podzielą na 2 płyty czy nie. |
- Re: Pierwsza częśc Insygniów Śmierci zakończona na powrocie Rona?
Autor: Masza 20-07-2008 o godz. 13:57:50 To dopiero będzie nuda.....Ktoś powinien zastanowić się nad tym kilka razy! Czy ktoś w ogole czytał tą ksiązkę?!
|
|
| |
|